Reklamacje
Reklamacja w formie rękojmi obowiązuje wszystkich konsumentów. Możesz ją złożyć, jeśli towar jest uszkodzony lub wydany w stanie niepełnym, niezgodnym z opisem. Jak to zrobić?
- Wyślij mi wiadomość mailową na: ktoredykolwiek@gmail.com, zawierając tam informacje takie jak:
- numer zamówienia;
- data zakupu;
- dane adresowe i kontaktowe do Ciebie.
Opisz, co jest podstawą reklamacji i, jeśli to możliwe, załącz zdjęcia.
2. W ciągu 14 dni – ale zwykle o wiele szybciej – przyjrzę się sprawie i rozpatrzę ją.
3. Skontaktuję się z Tobą mailowo albo telefonicznie (jeśli zaznaczysz, że tak wolisz) i przedstawię rozwiązanie – zaproponuję wymianę na produkt pełnowartościowy, usunięcie wady po przesłaniu produktu do mnie albo inne, alternatywne rozwiązanie.
Zwrot
Jako konsumentowi, przysługuje Ci prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Jak to zrobić?
- Wyślij wiadomość mailową zawierającą oświadczenie (znajdziesz je tutaj) podpisane ręcznie (np. w formie zdjęcia). Oryginał załącz do przesyłki, którą wyślesz na adres: Którędykolwiek.pl, ul. Norwida 21/1, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
- Wyślij dobrze zapakowany i zabezpieczony produkt jak najszybciej, załączając oświadczenie i dowód zakupu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania Twojego zwrotu (ale zwykle szybciej!), gdy będzie on pełnowartościowy i bez wad, odeślę Ci pieniądze na podane w oświadczeniu dane.
Pamiętaj, że zwrot dotyczy wyłącznie pełnowartościowych produktów. Jeśli paczka przyjdzie uszkodzona, jako sprzedająca – mam prawo jej nie przyjąć. Jeśli produkt będzie uszkodzony z uwagi na nieprawidłowe zabezpieczenie w trakcie transportu, zwrócona kwota zostanie pomniejszona proporcjonalnie do zniszczeń.
Koszt zwrotu pokrywa Klient. Zwrotom nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie.
Wymiana
Możesz ubiegać się o wymianę towaru, który u mnie kupiłeś. Musi to jednak być towar pełnowartościowy, bez śladów użytkowania. Chcesz wymienić produkt? Napisz do mnie wiadomość na ktoredykolwiek@gmail.com – zawrzyj w niej, co chcesz wymienić i na co. Sprawdzę stan magazynowy i dam Ci znać! W takim przypadku Ty wysyłasz produkty – odpowiednio zabezpieczony – na powyższy adres, a ja odsyłam Tobie na swój koszt produkt z wymiany.
Wymiana bez dopłat możliwa jest tylko w przypadku produktów w tej samej cenie. Jeśli chcesz wymienić produkt na droższy – konieczna będzie dopłata. W przypadku wymiany na tańszy – zwrócę Ci różnicę lub zaproponuję alternatywne rozwiązanie.
Wymianie nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie.